MOOTOR
Vedelikjahutusega 921 cm³ neljasilindriline ridamootor pakub oma klassi parimat jõudlust – kuni 129 hj. Hoolikalt häälestatud võimsuskõver tagab sujuva kontrolli madalatel pööretel ja haarava plahvatuse kõrgetel pööretel; pöörete tõustes tuleb võimsus koheselt, pakkudes adrenaliinilaksu täis kiirendust, 93,0 Nm pöördemomenti, suurepärast jõudlust tipppööretel ja tippkiirust 233 km/h (140 mph), lisaks slipperi clutch sujuvamate käiguvahetuste ja parema kontrolli tagamiseks.
Marzocchi vedrustus
Marzocchi esihark ja tagaamort töötavad koos ning nende seadeid saab hõlpsalt teekatte ja sõidustiili järgi reguleerida – pehmest ja mugavast summutusest kuni kindlama ja sportlikuma tundeni. Olenemata sellest, kas sõidad rahulikult või ründad kurve, pakub vedrustus igas olukorras täpset tunnetust ja enesekindlat juhitavust.
Teras-alumiinium sõrestikraam
Kergekaaluline raam annab sulle hea juhitavuse ja dünaamilise veermiku reaktsiooni.
ABS PIDURISÜSTEEM
Brembo esi- ja tagapidurid pakuvad kiiret, otsest ja hõlpsasti juhitavat pidurdusjõudu. Olenemata sellest, kas tegemist on hädapidurdusega pärast järsku kiirendust või täpse pidurdamisega haarduvuse piiril kaldasendis, taastub kontroll koheselt, andes teile täieliku kindluse mootorratta juhtimise üle igas olukorras.
5-tolline lai TFT-ekraan
Minimalistlik liides ulatusliku andmestiku, sisseehitatud mitmekeelsete menüüde ja nutitelefoni ühenduvusega: ekraanil kuvatakse navigatsiooni, rehvirõhu jälgimist (TPMS) ja muud olulist teavet. Lisaks on saadaval kolm vahetatavat sõidurežiimi: tavaline, vihm ja sport.
Anti-tip kaitse
Ümbermineku korral lülitab süsteem mootori automaatselt välja, vähendades õlilekete, tulekahjude ja pöörleva tagaratta põhjustatud vigastuste ohtu. See võimaldab olukorra kiiremini kontrolli alla saada ning on nii juhile kui ka ümbritsevale keskkonnale ohutum.
Lisad
Ride-By-Wire gaas: Täpne reageering peentele gaasihoova vajutustele ja õidurežiimid. Võimsus jaotub sujuvalt nii linnas kui ka kurvides, muutes mootorratta juhtimise lihtsamaks.
Kahesuunaline quickshifter: Välkkiired käiguvahetused üles ja alla ilma sidurit kasutamata. Kiirendus ja aeglustamine muutuvad erakordselt sujuvaks.
Püsikiirusehoidja: Seadista soovitud kiirus ja süsteem hoiab seda. Vähem tööd parema käega, rohkem keskendumist teele ja rohkem sõidunaudingut.
Väljalase
SRK 921 „Super Sound“ on mudeli tunnusjoon. Selle sügav ja rikkalik müra mitte ainult ei loo sõiduatmosfääri, vaid sütitab koheselt emotsioone ja loob tugeva sideme sõitja ja masina vahel. See on ka QJMOTORi inseneritöö ja sportliku DNA eristuv heliline tunnusjoon.
Andurid ja sekundi murdosa jooksul tehtavad otsused
Kuueteljeline IMU jälgib pidevalt ratta kallet, veeremist ja kiirendust ning elektroonika kasutab neid andmeid koheselt: kurvides pidurdamise ajal töötab ABS kaldenurga kompenseerimisega, samas kui ABS + TCS süsteem hoiab ära rataste lukustumise ja tagarataste libisemise. Tulemuseks on stabiilne ja etteaimatav juhitavus tugeval pidurdamisel ja libedal pinnal ning suurem enesekindlus kitsastes kurvides.
Feed
Rooli amortisaator
Suurel kiirusel juhtimine – roolisummutus summutab rooli värisemist konaruste, külgtuule ja tugeva kiirenduse korral. See hoiab ratta kurvides sirgelt ja tagab täpsema sõidu, andes sulle suurel kiirusel rohkem rahulikkust ja enesekindlust.Feed
Rattad ja rehvid
Kerged ja vastupidavad alumiiniumsulamist veljed vähendavad vedrustamata massi, parandades oluliselt vedrustuse reaktsiooni ja roolimisvõimet. Sportlikud 17-tollised esi- ja tagarehvid ühendavad täpse juhitavuse suurel kiirusel stabiilsusega, samas kui Pirelli Diablo Rosso rehvid pakuvad suurepärast haarduvust nii märjal kui ka kuival teel, kindlat tuge kurvides ja täpset teetunnetust.
Täiustatud lülitid
Ergonoomiline nuppude paigutus sujuva ja meeldiva klõpsuga tagab otsese ja pingutuseta kasutamise ning selge reageeringu.

