
Mootor
Neljasilindriline, 16-klapiline mootor koos 90-kraadise V-kujulise silindriasetusega muudab ratta suhteliselt kitsaks. Lühikesed ülekandearvud ja sujuv 6-käiguline käigukast annavad 68 hj ja 54 Nm. Boschi elektroonika ja elektrooniline kütuse sissepritse aitavad saavutada madalat kütusekulu, tagades samal ajal suurepärase kiirenduse.
vedrustus
MARZOCCHI kaubamärgi vedrustus.
Autentne cruiseri stiil Bobber-stiilis ratastega, suur pisarakujuline kütusepaak, lame LED-esituled, lai ja kumer juhtraud koos otsapeeglitega ja stiilne tepitud madal iste annavad SRV 700-le selle kauni ja ainulaadse välimuse.
Valgustus
Mootorratta esituli mõjutab selle üldist välimust kõige rohkem. Nii SRV 600V korpus kui ka esituli ise on minimalistlikud, kuid mõjutavad kindlasti kogu mootorratta iseloomu. Täis-LED-valgustus tagab masina optimaalse nähtavuse ja suurepärase valgustuse ka täielikus pimeduses. Moodne LED-tagatuli ei ole paigutatud klassikaliselt mootorratta taha, vaid see on lahendatud mõlema suunatule punaselt põlemisega. Pidurdamisel säravad mõlemad indikaatorid eredamalt ning suunda vahetades vilgub vasaku või parema tagatule vastav osa oranžilt. Nende tagatulede/tulede disain viitab kaasaegsete ristlejate kaasaegsele disainikontseptsioonile.
Summuti
4 silindrit ja 2 väljalasketoru suurepärase heliga. Veel üks uue SRV 600V unikaalne disainilahendus on väljalaskesüsteem. Disainerid soovisid rõhutada neljasilindrilise V4 mootori kasutamise fakti. Sellise lahenduse eelised on ilmsed. Mootorratas on hästi tasakaalustatud ja visuaalselt on parem pool võrdne vasakuga. Peamine eelis on aga mootori suurepärane heli.
EKRAAN
Multifunktsionaalne TFT-paneel.
Selge, värviline, ümmargune TFT SRV 600V paneel näitab selgelt hetkekiirust, praeguseid mootori pöördeid, odomeetrit, kütusepaagi sisu, jahutusvedeliku temperatuuri, käigunäidikut, samuti rehvirõhku ja temperatuuri.
Funktsioone saab mugavalt juhtida ja lülitada otse rooli juhtnuppudest. Lisaks on sellel võimalus ühenduda reisija mobiiltelefoniga, kuvada navigatsiooni ja peegeldada mobiiltelefoni ekraani.
Veojõukontroll
Kuna SRV 600V-l on võimas neljasilindriline mootor, on sellel standardvarustuses ka veojõukontroll. See süsteem hoiab ära tagarataste soovimatu libisemise ratta kiirendamisel kehva veojõuga pinnal.
Bobber stiilis veljed
16-tollised veljed ja laiad rehvid loovad ikoonilise Bobberi stiili, ilma et see kahjustaks SRV 600V jõudlust ja juhitavust. Rehvid on ees 130/90 ja taga 180/65. Mõlema ratta sisemised veljed on poleeritud, andes ratastele ainulaadse disaini.
MUGAVUS JA STIIL
SRV 600V müüakse standardvarustuses kahe täisistmega. Tagaiste ei ole ainult turvaiste teise inimese kandmiseks, vaid saab hõlpsasti hakkama ka terve päeva reisiga kahele, mis suurendab selle mootorratta kasulikkust. Juhiistme kõrgus on maapinnast vaid 720 mm, mis on lühematele sõitjatele eeliseks. Kõrgematel sõitjatel on samuti hea meel, sest SRV 600 V jalatoed on hästi ettepoole suunatud, nii et te ei sõida kõverdatud põlvedega. Selle mudeli eeliseks on madal raskuskese ja seetõttu lihtne käsitsemine.