MOOTOR
Uus 4-taktiline mootor töömahuga 577 cm3. cm ja võimsus 49 hj on üks võimsamaid selles võimsusklassis. BOSCH EFI sissepritsesüsteem tagab madala kütusekulu, kiire gaasipedaali reageerimise ja lihtsa käivitamise. Tootja kasutas antud mudelil sama mootorikorpust ja ajami jõuülekannet, mis mudelil SFA1000.
AJAMI SÜSTEEM
Nelikveosüsteem võimaldab juhil valida kahe režiimi vahel: 2WD ja 4WD, millel mõlemal on veel kaks võimalust:
- 2WD diferentsiaalilukuga. Sel juhul kantakse pöördemoment üle ainult tagasillale. See režiim töötab hästi kõval pinnal. 2WD deaktiveeritud diferentsiaalilukuga.
- 2WD režiimis saab tagumise diferentsiaali lukustuse tagateljel välja lülitada. See režiim võimaldab teil ohutult sõita suurel kiirusel kõvadel pindadel ja keerata väikese raadiusega ilma pinda rebimata, nt. murul.
- Deaktiveeritud eesmise diferentsiaalilukuga 4WD. Raskemal maastikul sõites ja järskudel tõusudel tasub ühendada esisild ehk 4WD režiim.
- 4WD sisselülitatud diferentsiaalilukuga. Diferentsiaalilukuga 4WD-režiim võimaldab teil pääseda välja ka kõige porisemast maastikust. Selles režiimis saab aga praktiliselt ainult otse edasi sõita.
vEDRUSTUS
SFA 600 on võimas ATV, mis nõuab tugevat raami ja tugevat vedrustust. Selle mudeli raam on valmistatud terastorudest, mille põhja läbimõõt on 32 mm ja ees 25 mm. Raami ülemine osa on terasprofiil ristlõikega 100mm x 40mm.
Esivedrustusel on kahepoolsed õõtshoovad. Tagaosas on kaks võimsat sepistatud hooba. Kõiki õõtshoova liigendeid saab määrida nipplitest. Esi- ja tagavedrustusel on stabilisaatorvardad.
SFA 600-l on gaasikambriga amordisaatorid, reguleeritav amordi töö ja keerdvedru pinge reguleerimine.
JAHUTUS JA VENTILATSIOON
SFA 600 EFI EPS on varustatud vedelikjahutussüsteemiga. Jaapani Panasonicu ventilaator ja tõhus veepump ei lase ATV-d “keema” isegi +40°C juures.
SFA 600-s on käigukasti ventilatsiooni sisselaskeava ja õhufiltri sisselaskeava viidud üles displei korpuse taha, võimalikult kõrgesse kohta, see tähendab, et vee või tolmu sisseimemise võimalus on viidud miinimumini.
RATTAD
Kõige mitmekülgsemad on 14-tollised alumiiniumrattad. Need sobivad maastikul ja maanteel sõitmiseks ning neil on turul suur valik rehve. Sellistel ratastel saab ATV madalama profiili tõttu paremini hakkama.
SFA 600-l on tehases paigaldatud beadlock-süsteemiga veljed (rõngad, mis suruvad rehvi velje serva külge), nii et saate sõita raskel maastikul madala rehvirõhuga, ilma et oleks oht, et rehv veljelt maha tuleb.
ELEKTROONIKA
Nutikas TFT-ekraan annab täielikku teavet selle sõiduki kõigi süsteemide oleku kohta ning võimaldab teil ka mobiilseadmeid juhtmevabalt ühendada. Ekraanil saate kasutada mobiiltelefonist navigeerimist.
Kolme töörežiimiga elektriline roolivõimendi (EPS) võimaldab väikesel kiirusel ilma täiendava pingutuseta vabalt manööverdada.
BOSCH EFI sissepritsesüsteem tagab madala kütusekulu, kiire gaasihoova reaktsiooni ja hõlpsa käivitamise igal temperatuuril.
MUGAVUS
SFA 600 teljevahe on 1480 mm, mis võimaldab juhil ja kaasreisijal mugavalt reisida arvestatava pagasiga. Kaassõitja istmel on käepidemetega seljatugi. Kiirkinnituskohad võimaldavad paigaldada hõlpsasti erinaevat lisavarustust näiteks pagasikasti.
Kõrge kliirens koos sõltumatu vedrustuse ja optimeeritud kogupikkusega tagavad suurepärased maastikuomadused ja manööverdusvõime.
LISAD
Komplekti kuulub 1500 kg tõstevõimega vints, mis tagab suurepärased võimalused läbimatutel teedel ja kärukonks koos voolupistikuga.
Standardvarustuses on ka kaitserauad ja kaasreisija mugav iste koos seljatoega ning voolu/laadimispistikud.